Friday, February 24, 2012

Sakit

Alhamdulillah demam dan batuk saya sejak dua tiga hari lepas beransur pulih tapi saya lihat Little Husna pula mula selsema dan batuk2 tua..agaknya Husna sudah berjangkit umi ataupun Husna ambil upah bak kata orang tua2 sebab dah mula bertatih. Ala kullihal umi doakan moga demam Husna tak terus melarat dan berjangkit pada abang dan kakak.
Esok Sabtu 25/2 ada karnival PIBG di sekolah, semua guru, staf dan murid termasuklah saya akan turut sibuk maka saya harus selesaikan semua rutin hujung minggu saya malam ini agar tak kelam kabut nanti. Maklumlah anak2 semuanya masih kecil, abinya pula sibuk sentiasa maka umi kena pastikan semuanya beres.
Anak2 pun dah lama tidur, dapatlah saya curi sedikit masa menghadap lappy kesayangan saya. Tiada apa yang istimewa dan canggihnya komputer saya ni cuma minat dan hobi saya sejak dibangku sekolah membuatkan saya rasa rindu kalau sehari tak menekan kekunci keyboard komputer hahaha pelik betul..
Oklah cukuplah setakat itu sembang kosong saya, banyak kerja menanti giliran untuk diproses..jumpa lagi

No comments:

Followers