Saturday, June 4, 2011

Ber 'blog' juga akhirnya...

 Akram, Radwa dan Safwa


Husna

Salam. Dalam kesibukan bergelar super duper mommy ni akhirnya saya berjaya juga mewujudkan blog sendiri. Lama mana ia bertahan dan rajin mana saya nak menulis atau sempat mana saya nak menggarap idea, kita tengoklah sama-sama nanti ya hehehe..ini pun sebab cuti 90 hari, dapatlah masa yang terluang diisi sebaiknya selain menjadi surirumah sepenuh masa. Untuk kawan2 yang dah ada blog, sorry sebab saya dah  ketinggalan zaman..hehehe. Sudah lama hajat nak buat blog sendiri cuma tidak berkesempatan. Nah, terimalah blog saya yang tak seberapa. Adios

2 comments:

Aida Ali said...

Wah ini sudah bagus... Selamat datang ke dunia blog yang boleh mengkhayalkan dan boleh juga sebaliknya - terpulang pada masa dan idea. Semoga pembaca mendapat manfaat dan kita dapat release tension, tak gitu Farah??

Ummu Sofwa said...

Sekurang2nya terisi juga masa yg ada dr duduk tak buat apa2...seronok ber blog walking

Followers